12 veckor.

oj oj oj här springer det iväg. Hela 12 veckor är det hon nu. Galet vad tiden går fort. Om två veckor ska hon få sina två första sprutor, super läskigt. Thommy får följa med och hålla henne, vill helst inte se ens känner jag. Riktig mespropp :D
Just nu ligger hon brevid mig i soffan och pratar om nått viktigt tror jag bestämt. Kikar på sina egna händer med en allvarlig blick och små snackar.

Idag har varit en seg dag, ville inte alls gå upp idag. Åkte iaf iväg till Rabi för att säga hej och sen vidare till farmor för en fika som då avslutades med en bit mat istället. Riktigt gott =)
Alltid lika trevligt hos henne. Freja blev dock lite små kinkig på slutet men hon har varit vaken hela dagen idag så det har väl med det att göra kan jag tänka mig. Trött tjej.

Har ont i huvudet, vet inte riktigt om det kommer från nacken eller bara är vanlig skallebank. Drygt är det iaf. Hoppas att det gått över tills imorn för då är det full fart med tvätt. Allt ska tvättas, sängkläder, kläder och en jäklarns matta. Men kommer kännas bra efter iaf.

Colan står på bordet, TVn väntar och Frejjsa sover nästan. Kommer bli en skön kväll/natt.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0