7 veckor.

Grattis till min lilla flicka som nu är hela 7 veckor. Blir bara större och större och jag njuter varje dag som går. Underbara lilla som satt guldkant på mina dagar. Visst de var perfekta redan innan med Thommy och Victor. Men nu är vi ännu en till som gör det ännu mer perfekt =) Mår så bra!

Dagen har innehållit promenad, promenad, fika, promenad och fika. Böjade med att gå med mormor till moster. Såklart ville Freja inte ligga i vagnen utan vara i bärselen som hon såklart somnade i direkt. Väl hos Cilla tog vi en fika som bestod av svalkande vatten och en chokladbit. Mums. Vatten kan vara så otroligt gott, speciellt när det är varmt ute.
Därefter gick jag och mormor hemmåt igen. Hann bara släppa av henne innan det var dags att gå hemmåt och få främmande.
Freja har då haft sin första dejt. Rasmus på 2 månader. Stor kille, konstigt att det kan skilja så mycket mellan två bebisar. Freja kan fortfarande ha storlek 50 på vissa kläder och han kunde knappt ha storlek 62. Men det är bra, då kan han skydda Freja ;)

Efter den fikan styrde jag vagnen förbi Bergsvägen (mormor och morfar) och sedan vidare hem till Camilla för att hälsa på monstrena. Och vad de hårade =) Riktiga hårbollar. Men så söta, förstår varför Sanna har tre små katter =) Eller två små och en STOR!  Även Figge var hemma så fullt hus med fyra katter och en skåning. Såklart var vagnen intressant och vi hittade en Tiger i den en gång.
Alltid trevligt att träffa Skåne och snacka lite skit på balkongen =)

Sedan kom Thommy och gudfar Nicklas och hämtade mig för en bit mat och barnsligt prat om bajs och pruttar.

Imorn blir det full rulle också. Ska tvätta, träffa Jeremias och ner på staden lite fort. Får se hur fröken pusslar ihop sin dag.


Och om ni nu undrar, när jag skriver mormor och morfan så är det min mami och papi. Även moster då är min syster. Så ni inte blir förbirrade ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0