aj aj aj.

Min rygg tar död på mig. Helt galet ont idag. Fattar inte hur det kommer sig ?
Visst jag satt i en bil med bara raka ryggstöd och inget nackstöd. Kan kanske ha med det att göra? Men ack så kul vi hade!

Började gårdagen med att spöka ut mig rejält. Här var det dags för Carolin a la 60-tal!
Åkte sedan hem till mor och far för att tralla iväg i bilen och hämta upp den sista sonm då var min syster. Riktigt snygga åkte vi iväg till rocklunda för incheckning och sedan vidare mot fiskartorget.



Här är vi då framför vår snygga kärra som inte alls ville starta när jag försökte.

Vidare mot Sura för picknick, där hamnade vi brevid en bil som hade barnuppfostran. Försökte gömma min lilla tös för hon är redan tillräckligt uppfostrad.
På bilen stod det "Västerås uppfostrings service - vi agar inte i onödan."

Efter detta trallade vi genom sura centrum, olberga, hallsta centrum och vidare mot Westerqvarn. Hann se min gamla voff Tim och hans ägare. Mamma såg två kossor köra 69 samtidigt som jag försöker förklara genom mina skrattatacker att en kalv diade samtidigt som kossan kissade. Men det enda jag fick fram var ungefär Ko Mo MU!

Tackar så gott för en riktigt trevlig och rolig dag. Nästa år ska vi vara med förberedda!

Idag blir det en lugn dag. Ska försöka röra mig så lite som möjligt ur soffan tror jag bestämt!

pappas   Detta var då våran raid ;)

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman ( Mor Penna )

Vinnaren är nu utsedd i tävlingen om babyprodukter.



Denna gång vann tyvärr inte du. Men du är mer än välkommen att prova igen, i min pågående tävling om en dataväska värd 695kr.



Tack för att du deltog :-)

2009-08-23 @ 22:25:58
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0