bräääänd!

Lyckades ju bränna mig igår i ett jäklarns solarium. Lagom röd idag då. Och kliar vid halsen, dags att smörja in sig ordentligt nu iaf.

Var hos barnmorskan idag och kollade hur jag mådde, hade dock lite järnbrist så järntabletter står högst på listan.
Då vet jag varför jag varit trött i några dagar iaf. Freja kan jag inte skylla på eftersom hon sover hela nätterna iaf. Min gumsa.
Sedan gick vi vidare för att träffa Jeremias och få lite käk i oss. Även lillan ville ha käk och såklart fick min sallad vänta ett tag.

Efter detta åkte jag för att hämta upp papi så han skulle ut till tidö-lindö. Och såklart skickar han mig till Volvo för att göra nå skit. Inte coolt! Hans hobby inte min. Men som tur var gick det fort så Ica Maxi nästa. Dock hade det hänt en bilolycka precis vid vår infart till våran gata så att ta sig fram var inte det enklaste.

Och nu sitter man här, mätt och belåten efter en romantisk midda för två bestående av fiskbullar och ris. Såklart lite dillsås också. Haha.. Va så sugen!
Nu blir det iväg å fika med Nicklas och Pållan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0