brrr

Idag har jag frusit nästan hela dagen. Riktigt jobbigt på nå vis.

Skulle då tvätta idag hde jag för mig, jo men visst! Går dit med tvättsäckar och Freja men klart som fan att det var imorn jag hade tvätt tid. Bokade en ny tid tills ikväll klockan nio. Och vad gör Carolin? Jo hon somnar och vaknar halv tio. Smarto!
Finns ingen ny tid förrän på fredag. Men som tur är har jag en snäll mamma och pappa som låter oss tvätta där. Så imorn blir det tvätt dag hemma på bergsvägen.

Thommy var då däckad efter att ha bilat nästan hela dagen igår. Ni vet, ta bort betong med en maskin som skakar. Tycker synd om honom, gick upp och gav honom alvedon i morse men inte hjälpte det heller. Min plutto.

V i tog iaf en tripp till Löga för att jag skulle få säga upp mitt gymkort. Skönt att det är gjort nu. Gymmar ju för 500 spänn här i vårat gym, istället för 270 spänn i månaden på Natilus. Vad väljer man när man har en inkomst på ingenting i månaden? 500 om året eller 270 i månaden? =)

Sedan bar det av ner på staden för att träffa mor och syster. Behövde hitta kläder till damrallyt på lördag. Kom ner och titta vettja? Jag kommer bara skitsnygg i min fula sammetsklänning och tuperade hår ;)

Nej vad sägs om att somna om igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0