dagen.

Dagen började bra. Inge kink och en lagom småtrött Carolin.
Gick upp och grejjade med Freja, bad och mat stod högst på listan.
Sen blev det att fixa sig själv. När vi väl skulle åka på kalas så fick man en kräk mellan pattarna och bara att gå och byta om igen.
Kom ut till Familjen Hjort klockan två för att fira lilltösen Pebels som fyller hela tre år på måndag. Stor flicka! Presenter öppnades och smörgåstårtan åkte fram på bordet. Jag åt så jag höll på att spricka kändes det som. Smörgåstårta som är så gott! Mums! Kan äta hur mycket som helst av det =)
Efter ett tag diskades det fort genom att stoppa allt i en påse (ja vi åt på plasttallrikar, funderar på att börja med det hemma, kanske jag orkar diska ;) ) och så var det dags för fika.

En god katten Janson tårta åts. Pebels valde bit först och hon ville då ha ett öga, det var mitt i tårtan. Det blev till att gräva, men det är väl så det ska gå till? Efter fikat hoppade alla små barn ner i poolen, blev lite frestad också men vi skulle vidare.
Pappa har ju fyllt år så vi skulle fira honom lite idag också.

Tog sedan en promenad med min lilla familj i detta underbara väder. Skulle ha kunnat gå flera mil om jag inte haft Frejjs i bärselen. Men det är mysigt det också. Ha henne nära är det bästa jag vet.

Nu har vi äntligen kommit hem efter en tur nere på stationen också och nu ska jag sova.
För imorn bär det av till Mariefred och Drottningholm. Mys dag, hoppas vädret står på våran sida bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0