flyter bort.

Stackars lilla Freja, blir så varmt så hon är svettig hela tiden. Eftersom hon inte kan sitta eller stå själv så blir ryggenmest utsatt för denna jäkla värme. Men försöker hålla henne sval så mycket som möjligt.

Igår efter jag storhandlat och kom hem så mötte Thommy och Victor upp mig för hjälp med alla kassar.
Tråkigt nog såg vi två tjejer i kanske 18 års åldern som jävlades med en pigge inne på vår gård. Thommy gick såklart och sa till. Men de jävla tjejerna hade sån attityd och tyckte inte att de gjort fel när de bråkat med den och även stoppat ner den i en PÅSE för att göra nått med den.
Det slutade med en stor uppståndelse inne på gården då fler kom dit och skällde på tjejerna. Rätt åt dem!!!!
Blir så förbannad, förra sommaren hade dom 12 igelkottar inne på gården som de matade och tog hand om. Underbara små djur, de gör ju ingen skada precis. Igår räknade vi till tre stycken, TRE!!
För nån månad sen var de 11 =( Vi vet att en har blivit överkörd och en drunknat. Men resten då?
Säkert nån jävel som sparkat fotboll med de små liven eller kanske som tjejerna, stoppad dem i påsar och gått iväg med dom.
Nästa gång jag ser nån göra nått med ett oskyldigt djur ska jag göra samma sak med dom. Alltså om piggen ligger i en påse ska jag knöla ner människan i en lika dan påse så får de känna hur det känns!

Ja nu har jag avreagerat mig lite. Helgen är här och imorn blir det grillning, hojta till om ni vill komma!

Kommentarer
Postat av: Jessica

härligt det lät med grillning.. jag och pebels kankse ska komma och joina er..

2009-08-07 @ 17:24:36
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Natahlie

Fy fan dom där tjejerna borde skjutas! Stackars piggarna =(

2009-08-07 @ 22:10:36
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0