fortfarande aj aj aj.

Ja ryggen känns lite bättre idag iaf men inte fullt återställd. Får hoppas att min och Linneas monster promenad gjorde susen. Det känns som att det är antingen eller för den delen.

Freja var på månen och studsade imorse, hoppade runt på pappa Thommys mage och oj så nöjd hon var =) Även voffe fick vara med och leka lite.
Åkte sedan hem till mormor och morfar för att låna tvättmaskinen då vi fick en stor låda med kläder igår som behövdes tvättas. Riktigt fina kläder även om de vad använda och ärvda =) Men massa kul ändå. Speciellt nu när tösen växer så fort så behövs det!

Sen gick jag, voffe och lilla för att möta Linnea. Tog en lång promenad på runt två timmar. Victor gav upp efter en timme och la sig i diken och i gräs så fick nästan släpa honom en bit. haha..

Gubben min har precis kommit hem och maten står på bordet. Mums!
Ska snart iväg å hänga massa tvätt igen. Sen ska jag nog dö i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0