fredag blev en städdag

Jepp, förrådet är städat och rensat. Känns riktigt bra, ska be gubben min gå ner med lite i källarförrådet sen. Skit som inte behövs här uppe. Han har ju snott nyckeln annars hade jag kunnat fixa det själv ;P
Gick på köket och gjorde rent lampan ovanför spisen, även ventilationen. USCH! ja jag säger usch. Fy bubblan vad äckligt. Tror inte det där blivit rengjort på iaf minst ett år. Passade på att ta ugnen i samma veva, lika äcklig den. Hmmm.. Ja vad säger man?
Samma sak när jag gjorde rent toan första gången och vattengrejen i golevt (glömt ordet) där det rinner ner. Vattnen försvann så sakta, höll på att kräkas första gången jag gjorde rent det. Nu blir det minst varannan vecka för att det inte ska bli lika blä.
Längtar tills vi får nytt kök och badrum! Bli av med allt äckelpäckel..

Får se vad som händer senare, ska iaf ta ut lillan på en promenad och sedan göra äppelpaj, om nån är sugen är det bara att hojta ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej städa en fredag är inge kul, men ibland kan dte vara precis rätt motivation för att man ska göra det för då måste man städa innan man får/ska göra nått kul..

2009-08-29 @ 10:03:39
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0