fredga fredag fredag

så sitter man här, vovven snarkar och freja sover.
Thommy är ute på race i e-tuna. Kul för honom =) Jag hade ingen vidare lust alls så jag blev hemma. Helt själv på en fredag =(
Men jag har rensat i garderoben och diskat en massa disk. Så nu ser det nästan beboeligt ut här hemma igen.

Thommy åkte nog på en liten smäll av solsting idag. Helt vimsig när vi var hemma, han gick och la sig och sov i nästan fem timmar innan han var någorluna människa igen. Under tiden hann jag och lillan med en sväng till hälla. Och såklart hittade jag overallen jag velat ha till Frejsan! En brun med öron på, helt jätte mysig. Blir till att åka och köpa inom de närmaste dagarna så den inte tar slut!

Imorn blir det grillning på kvällen och fika på dagen =) Jag och Jessica har bestämt dejt och karlarna ska såklart med, men det kanske de inte vet om ännu ;)

Nej nu ska jag väcka hunden så vi kan gosa ner och i soffan ett tag innan gubben kanske får för sig att komma hem

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tacksnälla du för alla fina ord! Ja Affair är en jättemysig liten butik! Jag ska dit imorrn ja och kolla på en studio/atelje som jag kanske ska få låna :)



Kramar!

2009-08-08 @ 00:46:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha den overallen besställde jag till min lilla groda förra veckan :) tyckte den va så söt :)

2009-08-08 @ 23:37:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0