Gå gå gå gå gå gå och gå

Jepp, idag vaknade man av att fröken Linnea ville ut och gå!
Bestämt badades fröken och frukost dracks upp. Sedan bar det iväg till björnön.
Vi hade ett ungefärligt hum hur långt vi gick igår och tänkte att vi sulle göra en repris, alltså en mil!
Ner för backar och upp för jätte backar, stackars Linnea som gick med vagnen. Men det var hon som ville, frågade många ggr om vi skulle byta men hon såg träningen så jag var så nöjd som slapp =)
Victor fick gå i långkoppel så han var också nöjd tror jag bestämt.
Han fick även bada, nån måste ju iaf ha doppat sig detta år för jag har ju inte badat alls.

Sen skulle vi brumma iväg till öppna förskolan men såklart hade Carolin inte hållt reda på tiden så det dragit ut på tiden på björnön och kvart i fyra kom vi iväg, kanske lite sen att ta sig till ÖF när de stänger fyra?
Tråkigt, får gå dit nån annan dag istället.

Imorn blir det fika på stan med Sandra, ska väl kika runt lite också kan jag tänka mig. Om jag nu har orken till det efter två mils promenad på två dagar. Känner mig duktig iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0