Härlig dag.

Dagen har varit lång men ändå gått super fort.
Gick hem till mor och far för att hälsa på och glo på huset brevid där det jobbades för fullt.
Väl där komm Thommy utsischandes från ingen stans och skulle åk aoch byta avgasrör. Dumt av mig att följa med kom vi på efteråt eftersom jag skulle träffa Linnea kanske en timme senare.
Blev en massa strul och det slutade med att Thommy körde hem mig igen och jag och Linnea tog en promenad ner på stan.

Väl nere tog vi en välbehövd fika och snackade lite skit om inporter och skit =) hihi. roligt samtalsämne egentligen.
Sen gick vi en tur på stan och hittade massa roliga bebiskläder och även kläder till oss själva.

Träffade sedan Thommy som var hungrig och jag fick även en peng att handla för. Kom hem med två tröjor till mig själv.
Passade även på att hämta ut ett paket från ellos. Frejas vinteroverall, så otroligt söt. En rosafluffig med små öron på luvan. Hon kommer vara sötade i vinter. Glöm inte tass avtrycken under fötterna ;)
Hon fick även två bodys och tjocktröja med matchende byssor till. Min söta gullis.
Fick även frukostmuggar och skålar gratis med, råkade slå sönder en direkt när jag diskade dem. Haha klantiga Carro.

Nu sitter jag här med underbara Victor i knät och försöker skriva. Han undrar när Mojo kommer. Försöker förklara på hundspråk såklart att hon kanske kommer i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0