Kräftor i stora lass.

Nästan precis kommit hem från mamma och pappa. Blev en pytte kräftskiva hos dom idag.
Tre olika storters kräftor, svenska färska, turkiska färska och ICAs frysta. haha.. Fast jag måste säga att de svenska var godast, sedan ICAs och sist men inte minst de turkiska. Ja tror de kom ifrån turkland iaf, inte säker.
Det bjöds även på nån god omelett, ölkorv, sallad och såklart en liten snaps. Vågade i mig en hel snaps som jag kanske bet av minst sju gånger. haha. Riktig fegis.

Innan vår lilla kräftskiva så har inte mycket blivit gjort. Tvättat kläder eftersom jag missade tvätttiden igår. Eller rättare sagt sov förbi tiden. Sen blev det inte alls mycket gjort. Tog en tur med Thommy i bilen, men mer än så hade väl varken jag eller Thommy energi till. Haft ont i huvudet i minst fem dagar nu, kommer från nacken så antagligen sover jag konstigt på nätterna..

Imorn blir det till att träffa Becca, en gammal barndomskompis som också ska ha barn inom några veckor =)
Ska bli riktigt trevligt att träffa henne faktiskt.

Nu blir det till att borsta tänderna och krypa ner i sängen. NAttinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0