kväll

Så kom man hem efter tvätten är hängd (det tar aldrig slut!) och sedan lite fika såhär på kvällskvisten hos Farmor =)
Fick god tårta och en rolig pratstund om adhd droppar och annat roligt.

Fick nyss lite massage av min kära man då varken ryggen eller nacken verkar vilja ge med sig tråkigt nog.
Vill inte ha ont längre känner jag. Tär på mina krafter. Men alvedon får mina dagar att gå runt och lite tålamod och envishet!

Fått en ny bok av mamma att läsa, dumpa mathew, dags att börja på den tror jag minsann.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg inte till dig på ÖF idag ju, gick inte saker som du ville? =P

2009-08-25 @ 17:55:25
Postat av: Natahlie

Natahlie som skrev inlägget innan..

2009-08-25 @ 17:56:14
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0