löööda!

Mamma ringde och väckte mig imorse, fast halvsov bara innan eftersom jag hade en liten tjej brevid mig i sängen som små sparka på mig emellanåt. Hon tyckte väl inte att jag skulle sova nå mer helt enkelt.
Åkte sen hem till mamma och pappa för att pappa behövde thommys hjälp att köra iväg en massa jord å grejjs från gården. Pappa har vattenläcka in igaraget så det vara bara till att gräva gräva gräva för att sen fylla igen med betong.

Mamma, jag och lillan tog en liten snabbtripp till Hälla för en snabbshopping och mathandling.
Därefter åkte jag och Thommy och hämtade Fredde för att ta en fika på stan. Riktigt trevligt fast Freja blev lite små oggig på slutet, trött som en tok.

Nu har vi då kollat på en film och käkat massa nyttigheter så som gurka, morötter och blomkål. Fismagemat :D
Men gott va det. Blev Rallybrudar, tack för lånet Camilla! Ska ta med dina filmer hem till dig nån dag, glömt flera ggr.
När Thommy kommer hem blir det Män som hatar kvinnor. Trevligt =)

Tjingeling på er =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så lite så :)



Män som hatar kvinnor är faktiskt riktigt bra, fast boken tycker ju jag är bättre. Brukar ju oftast va så när dom gör film av böcker :)

2009-08-29 @ 23:00:29
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0