lördag - möbleraomdag

Jepp, vaknade klockan sex av att fröken var hungrig. Men vi somnade om i soffan och sov till elva, så snäll tjej som vill sova massor på natten och morgonen. hihi.
När Thommy väl vaknat åt vi frulle och sedan fick han nå ryck. Vet inte om det har med ölen att göra från igår eller nått. Men det blev en om möblering, in med bokhylla, dator, skrivbord och hela fadderullan i hörnet in i Frejas rum. Använde bokhyllan som avdelare så det blev riktigt bra. Eftersom Freja ändå inte sover där inne ännu så får det se ut som det gör. Ska ta tag i hennes sida av rummet imorn hade jag tänkt mig. Så det blir fint där med =)

Sedan bar det iväg till Farmor. Alltid trevligt att komma dit och fika lite =)
Freja fick lite komplimanger också såklart, min underbara lilla fisunge.
Efter fikandet var jag hungrig som en tok, men Thommy ville ha nått lätt lätt. Inte matigt lätt utan bara lätt.
Fixade soppa och mackor. Var riktigt gott. Underskattad mat på nå vis.

Nu blir det iväg till Jessica & c:o för att säga hejsansvejsan!

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack för att ni kom över :)

synd bara att det inte blev längre..

men håller tummarna för i morgon istället,...



och du ang kräftorna jag äter kräftor och jag tycker både att det ser äkligt ut och luktar äkligt men gott är det haha...

2009-08-15 @ 21:34:12
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0