Mensvärk.

Fattar inte denna smärta. Vad är det bra för?
Har inte haft mensvärk på över ett år vad jag kan minnas.
Och nu minsann, sitter man här och inte ens kan sova för man har mensvärk. Hua!
Drygt ju, va så skönt när man väntade Freja för då hade man ju inte ens mens.
Känner att jag kommer bli ett pms monster och alla i min väg får passa sig!
Varför ska vi tjejer/kvinnor få allt det jobbiga? Killar är förkylda ibland och då är det döende. Men vi tjejer/kvinnor får stå ut med först mensvärken och sen såklart mensen också. VI ska dessutom föda barn och därefter amma. Glöm inte alla sömnlösa nätter för att bebisen skriker eller gubben är förkyld ;)

Fast om man ser bortom allt detta jobbiga så finns det något bra.
Jag står ut med att gå upp vissa nätter för Freja skriker. Tänk bara vilken utveckling jag är med om. Hon växer ju och blir äldre. Hon jollrar mer och mer för varje dag.
Sen den där jäkla mensvärken och mensen, ja då vet man väl att kroppen funkar som den ska....

Men själva värken kan man väl ta bort?

Kommentarer
Postat av: Jessica

två alvedon och hålla igång ;)

mitt bästa medel mot att sitta och lida..

2009-08-20 @ 08:27:03
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Sara

Ujji.. Jag lider med dig! Jag fattar inte heller varför vi ska behöva ha så ont :(

2009-08-20 @ 19:47:53
Postat av: Natahlie

Jag har precis samma problem.. Proppar i mig alvedon hela dagarna =P Och du glömde klaga på hur mkt det faktiskt kostar med tamponger och allt sånt ;D

2009-08-21 @ 17:30:17
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0