Ölkväll.

Ja igår blev det öl, första gången på typ ett år. Riktigt trevligt var det.

Började hela dagen med en promenad med Victor och mormor. Freja var såklart med.
Sen åkte jag och Thommy och åt med Nicklas nere på Gränden, som vanligt gnäller vi över maten så förstår inte riktigt varför vi envisas med att äta där.
Efter detta frös jag så otroligt så jag ville sola, också något jag inte gjort på ca 1 år. Gudomligt skönt måste jag säga. Blev varm i hela kroppen och så fick man väl en eller två fräknar till i ansiktet. Vill ju bli brun inte fräknig :D

Det som stod på listan efter detta var då systemet. Slog på stort, hela fyra öl kom jag ut med. Man vet ju inte riktigt hur mycket man tål efter så lång tid.
Såklart innan systemet lyckades Thommy lura in mig på en jävla databutik, 128kbit eller vad den nu heter. Och vad kommer han ut med? Jo nya högtalare och ny skärm. Men på ett villkor att han inte spelar nå Battle Field på HELA helgen och dessutom jobba så mycket han kan. hehe..

Väl hemma var det en fröken som var hungrig och en svettig mamma. Så snabbkäk för Freja och en snabbdusch för morsan. Sen krokade jag upp. Så otroligt gott!
Ställde mig på balkongen i solen med min iskalla öl och en cigg. Mums! Det var länge sen.
Första ölen smuttade jag på i nästan två timmar, vågar ju inte dricka för fort heller.

Linnea och Johan kom över och höll oss sällskap fram till tre på natten. Roliga samtalsämnen och mycket skratt kom med kvällen. Vi har även bestämt att vi ska ha Kräftskiva nån helg, såklart blir det som en knytis och fler ska bjudas in. Men INGEN som inte äter kräftor för det blir bara gnäll kom vi fram till :D

Nu är gröten uppäten och ett bad står på listan för Freja.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha menar du att folk klagar på att man inte skulle få äta kräftor om inte alla gör det?

vi brukar alltid ha knytis och nästan ingen äter kräftor haha..

2009-08-15 @ 15:48:36
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Natahlie

Låter som en trevlig kväll =) Vart var Freja förresten?



Btw fräknar är skitgulligt! ;D

2009-08-15 @ 17:36:09
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0