onsdag.

Så har halva veckan gått.
Började tidigt med en liten sprattel tjej i sängen som sparkade mamma i magen tusen gånger eftersom hon tyckte att vi skulle gå upp för att få mat och ny blöja.
Efter det så tog vi oss ner på stan för att möta Sandra.
Kollade lite efter en backpackerryggsäck men det får nog sluta med en ikea kasse ;) hihi.
Fika hanns med också, på Cornetto.
Sedan frös jag så mycket så sola stod näst på tur. Iväg till hälla och solstudion för en varm stund i ett solarium. för ute bjuds det minsann inte på sol. Somnade i solariet och nu känner jag att jag brännt mig i nyllet.

Nu på kvällningen träffade jag och Freja morfar för en tacobuffe på kolarhagen. Riktigt gott och trevligt att sitta och prata gammalt skit.
Tog mig faktiskt en öl och den satt där den skulle. Gott var det.
Satt även och pratade saker med pappa som jag aldrig vågat säga förut. T.ex. att jag och Sandra satt som 15-16 åringar på kolarhagen och drack ikapp med christian och christoffer. hahahaha. Och så var jag ju tvungen och fråga honom om han visste när jag tog min första fylla. Och det visste han såklart. hahaha..

Imorn blir det barnmorskan för efterkontroll så allt står rätt till med mig och sedan Jeremias för en bit mat. Sen ska jag ta mig i kragen och stääääda!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Shotta på kolarhagen va inte igår haha. men det var mums :)

2009-08-31 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0