slutet på en gammal vecka.

och början på en ny.
Sovit i soffan i nåra timmar, kan väl inte påstå att det var speciellt smart. För kommer jag kunna sova nu inatt? nej nej.. osmarta Carolin!

Idag hämtade vi vårat nya begagnade v-rum bord =) Riktigt fint och lite högre än det gamla dock men det funkar. Vi fick även med oss en fotpall till vår fåtölj, klädhängare till hallen och en stol till Frejjs till när hon kan sitta själv. Skit söt stol.
Vi fick även förfrågan om vi ville ha deras vagn sen och om jag blev glad. En precis sån jag ville ha! Innan vi plingade på pekade jag på vagnen till Thommy och sa "En sån! Ja en sån vill jag ha till Freja!" och gubben höll med. Sen när vi skulle åka var det Helenas tur att peka på vagnen och säga "den där! den får ni ta sen, vi vill bara ha den över hösten och sen är den eran" Weeei! Helt bästa.

Efter det åkte vi hemmåt för Carolin var så hungrig så hon höll på att kräkas, underlig känsla det där.
Och så kom skåne förbi, alltid lika kul! =)
Snacka skit och annat roligt förgyller våra timmar. Sen har jag även BILDBEVIS! Hon vågade till slut ;) hihi



Hihi så sött!
Nu ska jag glo klart på sagan om ringen och kanske gosa sönder Victor lite =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är imponerad! :) Äntligen har Camilla vågat!

2009-08-31 @ 05:32:57
URL: http://annalisjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha...ja, det var på tiden. Var inte så hemskt som jag trodde ;) Hon skrek iaf inte på direkten....så det får man ta som godkänt hehe

2009-08-31 @ 07:11:11
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härligt att hon äntligen vågade :)

2009-08-31 @ 08:23:38
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0