snart helg!

En dag till så har vi helg. Eller ja tar långhelg, börjar from nu!
Mensvärken verkar ha lagt sig för en gångs skull. Riktigt jobbigt ju. Eller så är det huvudvärken som tagit över. Måste köpa ny säng när vi får pengar, eller iaf nya madrasser.  Sover skit dåligt i sängen.

Dagen började med en fika på staden med fröken Becca. Riktigt roligt att träffa henne, blir inte alls ofta tyvärr. Fikade på Bredbar och snackade lite om bebisar, magar och allt däromkring.
Sedan bar det av mot Skiljebo, dags att träffa Jeremias. Snackade lite datorer, sånt som jag inte kan nånting om alls. Men han behövde ett grafikkort tror jag det var, så om nån har ett sånt skräpar så tar vi gärna emot det!

Sen promenerade jag och lilla Frejjs hem till mormor och morfar för att prata mustangen och hämta tvätt. Mormor fick vara barnvakt en liten stund när jag och morfar åkte ut en sväng för att se om jag klarade av att köra musse och såklart kan jag det! =) Inte värdelös heller ;) hihi

Nu ska jag glutta klart på American Pie; the wedding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0