snart helg!

Mår bara bättre och bättre och blir nog brunare och brunare också.
Tog med mig mormor på en långpromenad idag, gick till löga och åt och sedan hemmåt igen. Så skönt att få röra på sig och nån som vill gå lång med mig =) Hojta till någon annan om du också vill med nästa gång!
Vandrade och vandra och hur vi än gick så hade vi solen i ryggen kändes det som eftersom det är där jag brännt mig :D haha. helt galet konstigt.

Efter detta sprang jag in i duschen då man inte känner sig så fräsch eftersom man är klibbig och äcklig. hua!
hann väl nästan bara precis komma ut ur duschen så knackade det på dörren, Pipen var här!
Snackade lite om allt, fröken ska ju flytta till Luxemburg en tid fram över. Men vi här hemma hoppas att hon får det super bra och lite hemlängtan =) Fast vi får ju se henne i maj igen. Och kanske lite till jul också?
Freja fick en jätte fin tröja från Budapest, den har varit med på tågluff =) Om ett år kanske hon kan ha den som klänning? hihi

Efter detta bar det iväg mot mammsen och pappsen lite fort och sen ner på staden för en bit mat.
Hann även storhandla. Massa bra idag =)
Imorn ska jag ta tag i min, Frejas och Thommys garderod och rensa lite tror jag bestämt.

Och i helgen kanske Mojo kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0