tack!

Tack för en mysig kväll, även om grillen inte ville som jag ville så fick vi till slut fyr på skiten. Och mat fick vi.

Började dagen sen så tösen fick för sig att vakna först runt sex och sedan runt tolv. Fick sova länge men var ändå tröttare än vanligt, har väl med att jag fick nån extra timme men han vaknat flera ggr inatt pga Thommy haft halsbränna. Stackars älskling mådde skit hela morgonen. Gjorde väl inte saken bättre att han hade lite solsting eller nått igår. hihi.

Tog sen en lång promenad med Frejjsa och Victor, eller så långt han orkade. Var ju så varmt så han ville bara lägga sig i skuggan hela tiden. Min voffe. Sen åkte vi iväg och fikade med Dempa och Bella. Riktigt trevligt, men synd om Bella som blir den utsatta hela tiden ;) Undrar om moppepojken hittat ut ännu..........

Sen blev det till att hämta upp Nicklas för att inhandla grillkäk. Blev sedan avsläppt hos mamma och pappa för att försöka få fyr på grillen. Nått som jag inte lyckades med. Thommy hällde t-röd på skiten och då jäklarns brann det fint. Fick väl vänta bra länge på maten. haha..
Pauline, Nicklas, Dempa, Jessica, Pebblan, jag, Thommy och Freja hade en trevlig kväll med snack och mat.

Sedan tog vi bilen till donken så bjöd Pauline oss på glass. Fast några hade dock droppat av innan så det var jag, Nicklas, Thommy och Pauline. Så klart lilla också då. Alla blev efter detta väldigt trötta så nu sitter jag här.
Victor och Thommy är fortfarande ute och trallar lite i bilen. Ska lägga min bejb i sin säng nu så jag får krypa ner i min för lite välbehövlig sömn.

Och får hoppas nu att skånefröken inte blivit nå sjuk, synd att du inte kom idag =/

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack själv det var trevligt :)

pebels var ju inte allt för rädd på slutet i alla fall..

2009-08-09 @ 14:29:46
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Somnade på soffan , vaknade vid halv nio..och hade fortfarande ont i halsen. Så jag tog bilen o åkte iväg o köpte glass o halstabletter hehe. Idag är det betydligt bättre...lite snörvligt men bättre i halsen iaf.

Jättesynd att jag inte kunde vara med snyft...får bli en annan gång

2009-08-09 @ 22:00:07
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0