tisdag - fisdag

Nej inte blev det en fisdag idag heller. Det blev en tvätt och städ dag. Fast rätt skönt att ha det gjort. Slipper jag senare i veckan, hihi.
Fast städade kanske inte så noga, men det ser rent ut iaf! Det är väl det som räknas?

Min lilla tussa ligger brevid mig i soffan och jollrar så sött. Min bejb. Hon är perfekt har vi kommit på, jag och Thommy. På alla sätt och vis.

Nu har man fått återbesök hos barnmorskan också så vi ser att allt är okej med mig också efter förlossningen. Men det borde inte vara något fel på mig inte. Har jag bestämt. Freja vet vi ju redan att det inte är nå fel på.

Om nån timme kommer Sandra hit och håller oss sällskap. Och efter det kanske det blir en fika med Jessica, Pebblan och Nicklas, får se om det hinns med idag. Annars hinner vi imorn =)

Imorn styr jag och Frejjsa bilen mot Kungsör för att säga hej till alla jobbarkompisar. Weei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0