Tisdag.

Dagen började med en otroligt gulligt jollrande liten flicka.
Hon fick grejja runt i sängen från sex till typ nio på morgonen, riktigt mysigt. Så skulle alla få vakna om dagarna. Mys, mys, mys =)

Tog då tag i tvätten, fort gick det. Lyckades få maskinerna nästan en timme innan min egna tvätt tid. Hängde skiten i lägenheten så slapp jag gå fram och tillbaka flera gånger.
Mormor ville ta en promenad så Freja och jag vandrade iväg mot Bergsvägen. Fortsatt promenaden ner till framnäs där jag tog en glass och såklart COLA (så gott!) och mormor tog då en kaffe latte, förstår inte hur man kan dricka varmt i värmen, och en gobit.

Tiden drog iväg och såg att det var dags att träffa Jeremias. Gick förbi mormor och morfar så morfar fick säga hej till sitt barnbarn (för jag är inte ju inge rolig att prata med längre)
Gick och träffade Jeremias och såklart skulle Freja bli hungrig precis då och jag hade inte tillräckligt med ersättning med mig till henne så hon fick en liten skvätt och sedan vandrade vi hemmåt.

Har även hunnit med en liten tripp ner på staden och Thommy har fixat hundburen i bilen nu.
Åkte förbi Nicklas för att lämna lite skit och träffade då på Emelie Rydholm, länge sen sist. När jag träffade henne sist var Lucas fem dagar nu kanske han var 1½ år. Galet lång tid. Men kul att träffa henne igen.

Nu ska jag mummsa i mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Jessica

skoj att träffa på gammalt folk ;)

om du ser henne nå mer får du hälsa..

2009-08-04 @ 22:53:15
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0