tröttdag - död dag

Efter ca 2 timmars sömn tog lilla familjen minus thommy en promenad till bergsvägen för att låna bil som skulle ta oss mot Hallsta.
Väl där hoppade jag och Frejjsa över till nästa bil som redan innehöll en bebis, Lina, och en mamma, Jenny, för att ta oss vidare till Kungsör för att säga hej till alla arbetskamrater som sliter och står i. Eller rättare sagt sitter och kacklar hela dagarna.
Freja fick fina kommentarer som t.ex. OJ vad mkt hår! Elvis Frilla! Penntroll! osv. Ja allt handlade om hennes lilla kalufs =) hihi. Min älskade lilla tuffsa.

Väl hemma så lyckades gubben min trampa in en spik i foten (genom skon alltså) så han haltar runt här hemma.
Vi tog oss iaf till Skiljebo centrum för att mumsa i oss lite mat när vi träffade Jeremias. Var länge sen jag åt pizza och gott var det, även om de har VÄLDIGT salt skinka på pizzan. hmm..... svettig gris kanske?

Efter detta bar det hemmåt för en snabbstädning då min faster och kusin kom över för att säga hej till lilla Freja. Hon fick en jätte söt klänning och body som hon kan ha även i vinter. gulligull =)

Nej funderar på att svimma av i soffan inom kort. Är det okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0