cepe dag....

Hehe ja vart ska man börja?
Vi har då buller mellan kl.8.00-16.00, ingen sovmorgon här inte. Suck!!
Hade en skit konstig dröm i morse som förföljer mig, får nått jävla obehag över den men det kan och kommer aldrig inträffa. Förstå om en jätte börjar jaga mig som inte går att döda?

Sen då.... Jo tvätten, hade bokat fyra maskiner för att vara säker att hinna med all tvätt.. Såklart han hon innan inte tvättat klart när jag kommer ner utan får vänta. När mina maskiner då är klara använder hon då torkskåp och torktummlare. Bläääh! Tillslut får jag EN torktummlare, inser då att hon inte kommer ge upp den andra torktummlaren eller torkskåpet i första taget. Tar då ett torkrum och den enda torktummlare jag fått och proppar det fullt. När jag dessutom börjat dra ur tvätten ur tvättmaskinerna kommer en annan snuffe och frågar om han får ta mina maskiner. ja visst! Absolut! Snälla Carolin ger bort allt! Jag ska väl vara glad att jag fick tvätten ren och fick vänta två timmar mer än vad jag brukar få göra på att den skulle bli torr....... Nej jag är inte bitter.

På allt detta så hade vi som jag nämnde högre upp buller konstant då de borrar och har ner väggar i lägenheterna brevid. Huvudvärken var ett faktum med andra ord.
Freja somnade runt fem, sex och det gjorde jag med. Längst ner i fotändan på sängen låg jag utslagen i en timme tills Frea vaknade och Thommy kom hem.

Det positiva kommer nu! Jag badade och badade och badade varmt och mysigt. Det behövdes måste jag erkänna. Gud så skönt det var. Nu är jag människa igen förutom huvudvärken som fortfarande ligger smygandes i bakhuvudet.

På denna smet bjuder jag på några bilder från dopet =)

        

Fler bilder kommer när jag fått dem.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0