en busschaufför

Jävla låt att fastna på huvvet. Freja har nog hört den hundra gånger. Hon blev så trött på mig så hon somnade. hehe..

Vad har hunnits med denna helg då? Eller sen sist jag skrev?
Hmmm.. Jobbat lite, städat lite, diskat massor. Gosat med Freja, klippt Freja, sjungit för Freja, ute och gått med Freja. Ja lite har jag nog hunnit med. Även varit över till bästaste morfar som snickrade ihop ett skötbord till Freja så nu ÄNTLIGEN efter 6 månader har hon fått ett skötbort. Eller rättare sagt jag och Thommy. Så vi slipper byta på ett jäkla vardagsrumsbord. Drygt ju :D
Så nu väntar jag på att få upp våran gamla snygga fina symaskin och även en graaan som ska införskaffas på fredag. Har aldrig julpyntat så länge jag bott hemifrån men nått år måste väl vara det första?

Thommy har byggt klart våran datahörna, nu är det väl bara en hylla som ska upp och lite bätte belysning. Kanske en bättre stol till mig också så jag slipper sitta på en köksstol. Eller vad säger ni?

På onsdag blir det att hälsa på bvc och även kvik så vi får offert på kök, vill ha nytt kök nu! Lyckades ställa de flesta glas upp och ner i skåpet. INTE smart!!! Färg fastnade på glaskanten så när jag drack smakade det äckligt, som öronvax kanske. Hatar mitt kök. Vill ha nytt nu nu nu nu nu nu nu...

Ja inge mer gnäll. Nu ska jag klara ut mitt ballongspel och sen ut med titte =)


Frejas nya lugg =)

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Bild på skötbordet kanske? Tack :P

2009-12-14 @ 08:34:36
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0