Hej hopp

Imorn får vi äntligen flytta hem! GUD VAD JAG HAR LÄNGTAT!!!
Fast jag trivs nog rätt bra här på Gryta också, men för långt till en affär ;) Är bortskämd att ha 1 minut till närmaste affär. hahah..

Idag var det lite jobb som stod på listan. Alltid lika kul. hihi. Väckte Freja imorn och för en gångs skull somnade hon om så jag fick det lugnt på jobbet iaf. Fast det får jag ändå. Bästa moster tar hand om henne.
Efter detta brakade jag iväg mot IKEA. Dags att införskaffa julpynt!
Aldrig köpt något sådant men nån gång måste väl vara den första. Även köpt mina alldeles första gariner. Ska se till att de åker upp också. haha.. Aldrig engagerat mig att ha gardiner. Ni får väl se mig som en ungkarl, de har aldrig blommor eller gardiner. Thommy har iaf köpt blommor och det är även han som får sköta dom.
Utdålig på sånt där.

Så känner mig nog lite lagom stressad över dessa tre dagar som väntas. Fast egentligen är det inte så mkt att göra kvar. Men ska se till att andas en extra gång innan nästa projekt står på listan.
Mina dagar kommer nog bli fullspäckade.
Imorn blir det att packa, packa, städa och flytta. Ska även köra pappa till nått julbord men som tack få rjag låna bilen ;) Tänkte även försöka hinna med en liten tripp på stan?????? Hur planerar jag??!?!?! Men det ska gå. Packat det mesta redan idag så det ska gå.
Lördag blir att packa upp, städa, BADA (i mitt nya badkar) och fixa det sista inför dopet.
Söndag blir dop =)
Ja det ska gå att fixa.

Usch ätit så mkt pekkapakor (läs pepparkakor) så jag kommer bli så snäll. Eller få jävligt ont i magen!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0