Ho Ho Ho

Ja nu är julen förbi, bort med all julpynt och ladda inför ett nyår? Eller vad sägs?
Varit tok förkyld nu i tre dagar och bara tjoff så kände jag mig bättre. Kanske både är nässpray och Ipren som kickat in rejält så jag känner mig frisk. Vad vet jag.... Det visar sig imorn känns det som. Men jag hoppas att jag är på bättringsvägen.

Niclas och Pauline vad här och fikade nu på kvällen, riktigt trevligt och Oj vilka disskusioner som kan dyka upp från ingenstans.
Varit riktigt trevligt. Och Freja fick nog en ny bästis, Pauline lekte massor med henne och jag tror båda uppskattade det lika mkt.

När de väl gått så tog jag victor under armen och gick utåt. Kiss och Bajs tajm! Rätt skönt ute ändå så kände nog att om jag haft vantar hade jag gått i en timme. Men så var ju då inte fallet. Vantarna låg hemma i vagnen. Så hemmåt vi gick och vad möter vi innanför dörren?!
Jo en Thommy och en Freja sittandes på golvet, Thommy med en napp i handen som han släpper och säga "plopp!" och Freja skrattar så hon nästa kinkar. Det värmde hela mitt hjärta. Visst har hon skrattat innan men aldrig sådär mycket och länge. Lyckades få med det på både ljudfil och film så väntar bara på att Youtube ska godkänna filmen så dyker den upp här.
Längar så att jag får dela med mig av mitt hjärtegull.

Nu blir det till att sussa lite.
Ha en fin dag/kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0