jul jul strålande jul.

Påminn mig att fixa kort på skötbordet så ni får se =) KAn inte ta kort nu för Freja sover.

Ja vad har hänt nudå? Känner att jag är otroligt dålig på att uppdatera, men nån gång ska man få lite tid över till det också?
Jag och Thommy har firat två år. Eller ja, vi gick förbi två års strecket. Blev en fika hemma hos Niclas och Pauline. Inte så mkt mer än så tyvärr. Men så är det väl? Eller?
Dagen efter , 15/12, så firade Frejas sin halv års dag! Här går det undan. Min lilla fisa börjar bli stor. Det firades med en extra portion med fruktpure senare på eftermiddagen =) Hihi. Populärt iaf.

Nu på lördag ska vi fira jul hos mamma och pappa. Ska blir riktigt kul. Fixar klart julklappen från mig och Thommy till bytet, får se om nån blir nöjd? Så svårt att komma på nått som passar en åldersgrupp mellan 13-61 typ. Skit svårt. Kan ni komma på nått som passar alla. Unga, äldre, tjej, kille, lat, energisk ja and so on. Skit svårt ju.

Imorn blir det till att göra köttbullar tills på lördag och antagligen koka gröt IGEN. Sist jag kokade gröt gjorde jag för 10 pers, det räckte i ett dygn. Thommy knarkar gröt........
Men det är gott.

Nej gullungar. Puss

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

En påminnelse om bild på skötbordet, fast de kanske till å me är så att man hinner se de live innan bilden kommer vem vet:P



Svårt med pressent till en så bred åldersgrupp.

Vi har me paketbyte i våran familj men vi drar namn innan jul så vi vet vem vi ska köpa till, lättare är det iaf hehe.



Lycka till !

2009-12-18 @ 09:35:12
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0