uj uj uj uj

Nu är jag trött!
Hemflytt i fredags. UNDERBART! Och måste ha varit skönt för farmor Ingrid att få flytta hem också.
Blev jobb jobb jobb, fortfarande inte klar här hemma med lådor och skit. Har inte orken till det.
(påminn mig om att jag ska lägga upp kort på vårat nya fina badrum sen)


Lördag bestod av städa och ja.... stressa helt enkelt. No pain, no game.

Idag då. Det var Frejas dag. Min skrutta döptes. Allt gick jätte bra i kyrkan så länge Freja hade ett program (agenda) att tugga på. Blev pappersmassa åt alla. hihi. Men det var kul och en otroligt fin upplevelse. Tack alla som delade det med mig.
Fika blev det på odensvi, gott gott. Mammas biskvier gick hem hos de flesta, Vissa trodde dessutom att de var köpta i affär =) Bästa.
Sen present öppning. Freja tuggade väl mest på pappersduk eller presentpapper. Allt ska minsann smakas på.
Otroligt fina saker hon fick. Det kommer ut bilder senare.
Men en sak som jag känner att JAG blev kär i var hennes nya vagn =) Gått runt med en jävla cepe äckel dryg vagn i sex månader och nu har jag äntligen fått en underbar fin lätt ognisslig bästa emmaljunga sittvagn. In looove <3
Det behövdes! haha.
Alla andra presenter var underbara också så som sparbössa (eller nyckelpigebössa), halsband, mössa, mina första år bok, krok, fåtölj och massa mer.

Ni som nu har bilder eller liknande från dopen är välkommna att skicka dessa till mig snarast!!!

nu ropar sängen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0