Utmaning då!

En LÅNG utmaning kommer här då!


1. Vilken svordom använder du mest? Fan
2. Äger du en iPod? Nää, har musik i mobilen 
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inte alls.
4. Hur många resväskor äger du? Inte en enda tror jag.
5. Använder du flip-floppar? Tror jag har 10 par så ja.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA, Coop är dyrt och hemköp är bajs.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Skicka vidare
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? vän, med eller utan barn.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på faktiskt.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Har väl hört det nån gång.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nejtack till piller. Läskigt
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har ingen cd-spelar
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Vet inte
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Inte hört nått alls! 
16. När var senast någon stötte på dig? Kommer inte ihåg.
17. Vad åt du till middag senast? Räksallad
18.. Använder du huvtröjor? Yes
19. Kan du vissla? JAvisst kan jag det
20. Vem var den senaste som ringde dig? Älskade mamma
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Nått som går fort och är högt uppe
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja nån lär ju göra det.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 021
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Jag älskar det fortfarande!
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagom stort.
26. Hur många syskon har du? 2
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Njaaaeeeaaa
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Inte en enda.
29. Äger du några popband t-shirts? Nää
30. När flög du senast? ööhh, 2007 kan det ha varit? 
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4, 5 med Frejas
32. Läser du för skojs skull? Nej för att bli trött på kvällen
33. Pratar du några andra språk? Rövarspråket och engelska
34. Diskar du din egen disk? Jag och Thommys disk
35. Har du gråtit offentligt? Vem har inte?
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop, får inte låna Thommys
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland kanske
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Precis tagit ur min sista piercing, men tatuering planeras.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Splitta notan!
40. Kan du kasta macka? Of course
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Inte ett land som tilltalar mig
42. Vad har du med dig in på bion? POPCORN och massa cola
43. Vem var din favoritlärare och varför? Carina, flamsig och duktig. 
44. Har du dejtat någon av en annan religion? I think so
45. Vad har du för väder? Kallt som fan och snö
46. Har du en blogg? döööh
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Sovning
48. Gillar du att flyga? Kan jag inte riktigt påstå 
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och omtänksam.
50. När sov du senast på golvet? Kanske lite mer än ett år sen.
51. Vilken är din favorit drink? Sanfransisco
52. Gillar du din boende-situation? När jag renoverat klart trivs jag
53. Vilken är din mammas hemstad? Nyköping har jag för mig
54. Din pappas hemstad? Västerås
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Allt från 1 - 10 timmar
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Tyst som en mus.
58. Vilken är din favoritfrukt? Äpple päpple piron paron
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Skräpmat here I come.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? HAHA
62. Tror du på liv på andra planeter? Absolut
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var nog......
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Svårt det där
65. Vad var det senaste du åt? Chokladbit
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta oftast. Tjej tjejer går inte med pojkflickor går =)
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har ingen aning, det bara poppade upp.
68. Gillar du senap? Bläh!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? blir det bättre av att sura och gråta? NEJ
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ge mig!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nope
73. Tycker du om att krama folk? Mys
74. Skulle du säga att du är trendig? höhö..
75. Äger du en digitalkamera? nopp snopp.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? näää tror jag inte.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Jag kan inte blir störd på nån som gör likadant som mig, har SÄMSTa minnet så glömmer ofta samtal.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ja finns nån
79. Tycker du att du är attraktiv? Nej, Frejas fel att töja ut min kropp ;)
80. Vad är du allergisk mot? nada
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Varför skulle jag?  
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Markus
83. Vem av dina bloggisar vill du utmana? Sanna, Camilla, Jossan och de som känner sig manade

Kommentarer
Postat av: Jessica

Trevligt att träffa dig/er med i går... ja vi får ta en träff igen snart..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0