yes

Tvätten fixad, diskberget borta, lite städat.

Nu väntar jag på Pipen och Linnea, fika tajm.
Och sen då? Jodå minsann, Jessica is back in town!
haha. Jag hade en känsla av att hon var hemma när man fick tjat mess att man skulle med hem till berry på fest ifrån Sandra i fredags. Hade varken pengar, lust eller barnvakt att festa eftersom jag firade jul på lördagen sen.
Men nu förstår jag varför tjatet fanns. 
Kan ju träffa henne nu istället faktiskt så det så!

Igår fick jag en middag av Thommy. Farmor var barnvakt och vi åkte ner till HongKong och käkade. Bara han och jag, riktigt mysigt. Saknat såna grejer. Och speciellt eftersom vi inte firade våran två års dag speciellt bra så vägde detta upp det rätt fint.

Vill till Ikea känner jag, handla lite bara. Kliar i mina shopping fingrar. Kanske ska försöka få med mig någon här nån dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0