090714

Ja idag har jag och Thommy varit tillsammans 1 år och 7 månader. Mamma och pappa har redan frågat om vi ska gifta oss, dom tyckte att vi skulle ha ett sånt där drive thru marrige på power meet. Både jag och Thommy skrattade gott åt dem. haha..

Dagen började med en hungrig tös som blev super nöjd när blöjan var bytt och maten levererades. Därefter ringde Thommy, han var sugen på MAX. Kunde han inte ringt lite lite tidigare och sagt detta? Jag har juh precis käkat frulle. MEn iväg for vi, mot max.
Fick lite skäll av Frejjs morfar då hon fortfarande är måndag, ja det står så på bodyn hon har på sig. Men jag tillade fort att Freja varken kan veckodagar eller engelska ännu så det gör ingenting tyckte jag. Då gav han upp och pratade med Freja istället för med mig =)

Nu hade jag tänkt ta å diska lite, bara för att jag tycker det är så kul (ironi). Sen kanske byta sängkläder då Thommy svettas som en tok och Freja har kräkits på en kudde, både täckena och lakanet minst två ggr. Ja lite äckligt när man tänker på det. Men bebis spya luktar inte som våra spyor gör så det får en att glömma det lätt.

Sitter och funderar på detta väder, ska det spricka upp eller ska det blir dåligt väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0