090721

Här sitter man då med håret på sniskan och nerspydd pyjamas. Härlig morgon. Kunde inte solen varit på min sida iaf?

Fastnade för en blogg igår, en sjuttonårig tjej som var tre barnsmamma. Tycker hon är grymt duktig även om jag kan känna att det är lite tidigt med tre barn. Men läste hennes två förlossningsberättelser, hon fick tvillingar sista gången.
Förstår hennes känsla och allt därtill. Funderade faktiskt lite själv att skriva ner min förlossning så jag kommer ihåg den om nåra år. Sen slipper jag säkert gå och tänka på den emellanåt, kan få lite ångest över den. Vet egentligen inte varför eftersom det var det mest underbara som kunde hända då Freja kom till världen. Men har även hört att det är vanligt att man känner så efteråt, så jag känner mig inte dum iaf =)

Idag kommer Linnea på fika, ska nog se till att jag hinner med en dusch, gå ut med victor och bada lillfröken innan.

Nej lite frukost på det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0