barnmorskan.

Idag var vi ner till barnmorskan. Nu väger skrota 3465g. Går frammåt =) hur kul som helst å se.

Efter det mötet trallade jag och Frejjs runt på stan tills det var dags att träffa mormor för lite käk.
Även morfar och papi kom ner. Riktigt trevligt. Maten var god också, vi åt på spicy hot.
Men som papi Thommy säger och jag tror han har rätt. Man blir bubblig i magen av deras mat. Även om jag tog en maträtt jag inte brukar ta eftersom jag trodde att det berodde på det. Men nejdå. Bubblis.

Nu har vi iaf kommit hem och sitter och pratar med tant JEssica där borta i Canada. Saknar henne massor.
Tänkte på henne idag på stan också. Gick förbi en gammal klasskompis, Wegemo. Den första jag tänkte på var Jessica, hon hade alltid så roliga kommentarer och ideer om alla. Galen ;)

Nej minsann. Dags att rasta vovven, blev inte hundfri idag heller som jag trott.. Victor vill juh vara med Thommy men Thommy tycker han ska vara med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0