blåst!

Ja så tittar man ut idag då.. Det blåååser, som en idiot ute. Igår fick man tackla regn när Victor skulle ut. Idag ska man se till att man inte blåser bort.


victor

Tur att killen är stark så han håller kvar oss på marken =)
Inge vidare att vara förkyld heller måste jag ju erkänna.. Eller ont i halsen, enbart ont i halsen. Hellre små snorig och små ont i halsen än bara ont i halsen.

Lilla Freja sitter brevid mig i soffan. Pallat upp henne med en massa kuddar. Men hon är så trött så hon håller på att somna. Känner igen mig lite när jag tittar på henne.. Som när man sitter i en bil och ska sova och huvet åker åt sidan för att man nickar till. hihi. Så sitter min fröken just nu.



Min älskade skatt. Nu väger hon mer än sin födelsevikt, 4120 är vi uppe i nu. Sen har hon äxt som en tok. De brukar växa en centimeter per vecka när det är såhär små. Alltså skulle hon varit 51 cm idag. Men vår fröken är nu 54cm lång =)
Så nu stämmer vikt och längd mer överrens än innan ;)

Och såg ni! Två bilder i samma inlägg! Tack för hjälpen och de fina bilderna Liinda! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du mår bättre snart..

kram

2009-07-10 @ 13:02:16
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0