då var denna dag slut...

Ja en lång dag känner jag....
Efter jo-berg så åkte vi ju hem och sedan ner på staden.
Väl nere gick vi till syster yster för att äta lite god mat och prata med gott folk.
Morgan var där med Axel. Cilla med Familj. Mamma och pappa. Massa annat roligt folk.
Och såklart! Morgan och Cillas egna band. Hihi. Grönis hade åkt hem idag iaf, så det var bara ett band. Men bra musik, dock dåliga högtalare så ljudet blev inte super bra enligt Thommy mest. Men kan hålla med honom lite. Annars riktigt skön musik.

Efter ett tag kom Jessica ner med Pebblan och Nicklas. Var trevligt att träffa dem allihop. Min extra bebis, så söt och full av energi. Vi byt lånade ett tag. Jessica tog lilla Frejjs och jag fick Pebblan.
Karlarna fick prata bilar men det passade dom. hahah...

Gick in till Cilla för att byta på Freja, då var Linda där med lilla Isak på två tre år som tyckte Freja var jätte söt. Linda började nästan gråta för hon tyckte det var så gulligt. Söta söta Linda. Och Cilla också såklart. Freja är hennes också har vi kommit fram till. Jag snodde ju Dogge så då får hon en liten Freja tillbaka =)

Nu är iaf jag och min skatt hemma, vi har varit ute med Victor och nu är det dags att dra på pyjamasen och hoppas på att hon vill sova.
Får se när gubben får för sig att komma hem, hoppas på snart iaf.

Sov gott alla söta och underbara människor.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi hade också jätte trevligt i går :)

2009-07-05 @ 12:41:00
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0