dööööö

Ja så känns det just nu..
Jag vill dö!! Bara ett tag iaf.
Thommy har varit vaken hela natten pga odräglig hosta. Tur att man inte var ivägen då kanske han dödat nån eller nått.
Tok förbannad för sin hosta. Han åkte väl till akuten typ sex imorse för att få nått mot sin hosta men fick istället en tid på oxbacken klockan tio. Väl där fick han hostmedicin utskriven, tack till oss båda! Men han fick även en till p-bot.
Galen... Så svårt kan det väl inte vara att sätta en p-skiva i rutan tycker jag? Men det kan jag inte säga till honom än. Han måste komma på det själv ;)

Freja har sovit någorlunda inatt iaf. Vaknat nåra ggr av hans hosta. Mig har det inte gjort nått eftersom jag varit vaken största delen av detta dygn. Riktigt jobbigt.
Min hals mår väl inte alls heller bra. Slemmig och snorig och ont i halsen.

Så även jag tackar för hostmedicinen......

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen usch, det där låter verkligen inget vidare. Krya på er båda två :)

När karlar är sjuka har dom om möjligt ännu sämre simultankapacitet (om dom nånsin haft nån iofs hehe), så att tänka på att sätta en p-skiva i rutan blir en omöjlighet haha

2009-07-11 @ 11:56:09
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0