dumma dumma...

dumma Thommy. Nu har jag minsann gått och fått ont i halsen. Inge vidare heller. Inte för man tänkt göra nå speciellt i helgen men vill ändå vara frisk när Thommy kommer vara hemma och sen så vill man väl inte att Freja ska bli sjuk heller. Skulle inte vara snällt heller.

Hälla var trevligt. Thommy kom och åt med mig och sen kom min syster och mammsen för en promenad genom IKEA.
Storshoppade som en tok! Kom hem med två diskborstar och en toaborste. Det du! Hela 12 kronor spenderade jag på IKEA. Hähä.

Imorn hoppas vi på bättre väder så man kan hitta på mer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni håller er friska..

men du får hojta om ni sjuknar in ordentligt och behöver få vila jag och pebels kan komma och kidnappa Freja och gå ut till lekparken så ni får vila då...

2009-07-09 @ 21:28:37
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Liinda

Gumman ! NU har jag skrivit hur man laddar upp bilder i min blogg ;)

2009-07-09 @ 21:53:58
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0