Fika!

Jepp så har fröken somnat igen, så otroligt mysigt när hon somnar på ens bröst. Grrymt mysigt!

Solveig och Rune var som sagt här tidigare, mamma och pappa kom också. Vaniljhjärtan, coccostoppar och bullar stod på fikamenyn. Riktigt mumsigt!
Fick även en stor kasse från Helena och Marre, alltid lika kul! Fick lite kläder till skrotan, två filtar. En potta till Thommy så han kan börja träna ;) hihi. Sen en rolig telefon tills hon blir större. Riktigt kul.

Nu har hon massa klänningar att tulta omkring i. Skulle kunna byta kläder på henne varje gång jag byter blöja bara för att de är så söta. Önskar hon kunde växa lite till så hon kan ha alla söta byxor hon har också. De flesta är baota stora.

Här sitter vi, vid varsin dator. Thommy spelar och jag, ja bloggar såklart. Trodde aldrig jag skulle börja med en blogg. Men titta på mig nu, minst ett inlägg per dag. Det händer ju så mycket i mitt liv då måste juh skriva av mig :D Haha, vilket skämt.
Vad gör jag om dagarna? Leker med min skrutta, är ute om vädret tillåter, busar med Victor, sover, äter och skiter ;) hähä.

Nej ska nog bestämt kanske laga lite mat.

Kommentarer
Postat av: Jessica

psst du kan ju komma förbi här och kolla mina lådor med kläder om det rä något du vill låna till skrota ;)

2009-07-12 @ 19:38:22
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0