fjedaaagh!

jepp, hela veckan har redan gått.. Fort går det också. Speciellt när man har ett heltidsjobb med bebis och vovve. Men jag måste säga att jag trivs. Det gör lite ont i mig att jag inte kan vara hemma längre än till januari. Ville minst vara hemma typ ett år. Men tji fick jag.
Men då får Thommy inskolningen och en bebis som börjat gå sm vill slita och dra i allt ;) hihi.

Tog nyss en långdusch, passar på när Thommy och Freja sover. Så otroligt skönt. Hade kunnat stå där inne typ en timme till ;)

Idag vet jag inte alls vad som händer. Ska ju upp tidigt imorn, då bär det av mot Ånge. Weheeej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja långa duschar är sköna det var länge sen jag fick en sån.

men får väl ta och åka till niklas tvinga han ta P och ta mig en sån jag med haha.

2009-07-17 @ 20:18:10
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0