good night sweet love....

Dags för sömn... Tycker jag iaf. Men Freja somnade redan åtta och vaknade nyss så det blir väl om några timmar jag får sova.

Ser att det åskar ute, tycker vi inte om! Blixt efter blixt efter blixt. Som tur är hör jag inget muller än iaf.

När min Thommy kom hem idag så åkte vi och hämtade herr Fredrik för en fika nere på staden, riktigt trevligt om jag får säga det själv. Fick man komma ut lite idag också.
Efter det åkte vi till maxi för att köpa en mindre napp till Frejas nappflaska och mjölkersättning. Så vi har hemma. Testade nappen hemma direkt, dock med mjölkersättning då jag inte orkade pumpa ur just för tillfället. Och den funkade super bra! Tack Jessica för att du ringde TVÅ ggr så jag hörde telefonen och så jag fick lite råd vad jag skulle köpa :D haha..
Kände mig helt lost där inne.
Och förlåt för att jag inte vinkade ;)

Blöjbyte dags!

Kommentarer
Postat av: Liinda

Jag saknardig

2009-07-08 @ 00:58:26
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha annars hade du väl själv fått ringa allt för dig gumman ;)

2009-07-08 @ 09:11:15
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0