hohoo? sommaren?! vart tog du vägen?

Ja sommaren verkar ha flugit sin kos samtidigt som power meet tog slut. Kom tillbaka härliga sol!
Vill kunna gå i shorts eller kjol. Men med det här vädret är det byxor som åker på och en långärmad tröja. Jäkla krångel när Freja ska ha mat. hehe..

Igår blev en lugn och skön dag. Åkte iväg med gubben min och åt mat. Han var sugen på pizza. Lite bakis hungrig kanske? ;) hihi. Han kom hem fyra på natten så lite sliten är han iaf.
Efter maten så åkte vi och hyrde film, riktigt kass var den också. Vi lyckas alltid hitta nån jävla b film som ska hyras.

Innan film tittandet kom Marita och Linn förbi. Marita är Thommys kusin och Linn är då Maritas dotter. Så otroligt söt.
Freja fick en jätte fin klänning med trosor till och söta strumpor med volang på. Hon kommer vara så fin i det.
Marita pratade även om Kyäni, är någon instresserad av fina pengar och bra grejer så säg till =)

Nej idag ska jag städa tror jag om jag får röven ur soffan. Måste iaf ut med vovven som ligger och sover brevid mig.
Han ligger på en kudde under ett täcke =) Haha så söt. Min älsklings hund.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du den sommaren försvann...

2009-07-06 @ 14:42:16
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ingen sommar att tala om här heller direkt. Just nu så regnar det. Och ja du hade rätt....fy fan vad det åskade i fredags natt. Vissa sömnsvårigheter hade jag kan jag säga

2009-07-06 @ 18:06:19
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0