home sweet home.

Jepp så var man hemma igen.
Skönt måste jag erkänna.
Fast det var ändå kul å träffa lite släkt där uppe. Eftersom det aldrig händer annars. Träffat dom en gång innan och det var fyra år sedan.
Thommy blev bra sugen på att köpa stuga men kanske inte sådär långt borta.



Men tänk att bara få sitta vid detta underbara vatten och bara filosofera för sig själv.
Det var helt tyst på kvällana, man hörde någon hund långt långt borta men inte mer än så.
Underbara ställe =)

Släktträffen var väl helt okej, känner ju inte en kotte och Freja fick alls uppmärksamhet. Hon har den nyaste i släkten och sötast ;)



Thommy längtade hem en hel del just vid träffen, speciellt hem till Victor då han inte fick följa med.
Men han hade det bra hos farbror Jimmy. =)

Vi gick hem till stugan innan mamma och pappa för Freja var små kinkig, inte konstigt om hon sovit nästan hela vägen och sedan blivit tvångsväckt av mig för jag tyckte att hon var hungrig. Pattarna spännde som fasiken ;) hahah

På vägen hem turistade vi lite i ljusdal tror jag bestämt, inne på dollarstore. Värdelös affär egentligen. Vi kom därifrån med en platta Pucko, godis till oss och Victor. Hahah.. Affären var väl en blandning av ÖB, Jula, Rusta och Europrice. hehe.. Men visst lite bra var den väl kanske.

Sen stannade vi även till i Söderhamn för att knäppa kort där Thommy gick lumpen (i typ två månader innan han fick frisedel). Va lite mysigt att turista runt lite.

Lilla sov precis hela vägen till Sala, där blev vi hungriga och ville ha ren blöja.
Nu sitter hon brevid mig i soffan och snuttar på sina egna händer. Söta gulliga lilla underverk =)



Underbart =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja skaffa stuga så kommer jag och pebels och våldgästar er haha..

då blev det väl iofs inte så lungt och skönt längre men i alla fall..



skönt att ni haft det bra..

jag har saknat våra dagliga samtal och dina dagliga blogginlägg annars har vi haft det ganska bra här hemma också..

2009-07-19 @ 20:14:13
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0