idag dras det igång.

Jepp power meet börjar idag då.

Dagen började nere på stan på BVC med lilltjejen. Hon har nästan gått upp till sig födelsevikt och allt såg super bra ut.
Utanför BVC stod det nåra raggare och diggade till musiken de pumpade ur sin skråliga stereo. Men glad blev man när man såg dem =)

Efter det så bar det iväg mot Uppsala med Victor, även där gick allt fint förutom att vi var en timme sen. Thommy hade tagit fel på tiden. haha.. Killar ska inte hålla i planeringen, alltid nått som går snett :D

Nu har vi kommit hem till varma Västerås igen och ska snart ner på stan för att möta Nicklas och Pauline för en fika innan de åker till Turkiet. Varför åka till en värme när vi har den här!? Galna människor.

Camilla åker snart hem till sitt Skåneland, hoppas du får det trevligt och klappa ALLA hästar ifrån mig =) Hoppas inte jobbet hinner ta kål på dig innan bara =/ Lider med dig.,

Nej minsann, nu ska Freja kläs på och sättas i vagnen för en tripp neråt då...

Tjipp Tjipp



Just det! Tack Liinda för bloggnallen, men jag tänker inte lägga upp den här eller skicka den vidare.
Ett för att jag inte har nån lust och Två jag vet inte hur man länkar till andras bloggar å sånt :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe...ja, en arbetsdag kvar nu bara. Kanske hinner ses en sväng i morronkväll om jag blir klar med allt o tar mig en tur ut. Vill ju endå ha en lite bit av PowerMeet ;)

2009-07-02 @ 22:22:15
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0