ja!

Så har väl typ halva dagen gått.
Känner inte för att gåut med Victor igen.  Funderar på att ge den uppgiften till Thommy. Men då måste jag vänta tills han kommer hem för att säga det till honom också.
Han är hos läkarn just nu. Får se om dom har nå smart att säga dom små liven.

Känner att jag vill bli frisk nu. Knappt varit sjuk i en dag och redan trött på skiten.
Får hoppas att jag mår bättre imorn så vi kan ta en tripp till fröken Liinda och Fredrikus.
Ska bara uppdatera Thommy på den planen också så han är med :D Annars tar jag bil och bebis och åker själv och det kommer inte bli populärt då han tycker jag kör som en biltjuv. Och det ska man inte göra med en liten i bilen! haha..
Han har fel, jag kör jätte bra sen Freja kom till världen. Mjukt och försiktigt.

Jag är hungrig och Freja också. Kanske ska åtgärda detta problem?

Kommentarer
Postat av: Liinda

Ni kan komma även om ni är sjuka!! SÅDESÅ!

2009-07-10 @ 18:02:21
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack du gumman, det är ingen fara, jag lär överleva att du somna ;)

visst ja hade sett fram emot att träffa dig och lillskrutta men det hinns med vet du....



om jag är så duktig vet jag inte men tack i alla fall :)

2009-07-10 @ 23:02:25
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0