knytis

Jopp  så sitter jag hemma hos mami och papi på en liten knytis.
Riktigt mysigt och Freja är i centrum näsyan hela tiden. Förutom när det sjungs och äts. =)

Ätit gott hela kvällen och trevligt folk överallt, även vår granne är här. Förföljer oss ;)

Hittade dock lite gamlabilder på pappas dator jag tänkte dela med mig av. hähä

  
 Mina två älsklins vovvar. Victor <3 Tim

  
Mitt långa hååår =( 3 år sen kortet togs

          

                                 Älskade mor och far =)




Avsluat med en bild på min stora kärlek =)


Hoppas alla har en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Jessica

härliga bilder...

jag överlever som vanligt men fin och fin vet jag inte, haha

2009-07-25 @ 23:17:49
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0