kvällning

Ja så var kvällen här. Freja har sovit alldelses för länge så ingen sömn ännu minsann.
Annars brukar hon somna typ nu och vakna runt fem. Men men, jag kan ta lite sovmorgon imorn ;) Har ju inget annat för mig.

Blev till att göra ingenting nu på eftermiddagen, lagade pannkakor eller pangkakor som jag säger som även irriterar Thommy ;)
Mat måste man ju få i sig så varför inte göra nått gott? Fast dom blev lite gummiaktiga, men klart att dom går ner ändå.

Imorn ska vi försöka oss på att baka till helgen, då blir det knytis hos mamma och pappa. Blir en massa folk. Ser nog fram emot maten och trevliga samtal.
Kommer väl runt 18 pers, jobbigt tycker Thommy men det är därför jag inte säger hur många som kommer. Hehe. Vår granne kommer med barn, mina syskon och såklart mamma och pappa.
Freja ska alltså på sin typ fjärde fest. Hon börjar tidigt ;)

Godissugen som en toka, får hålla mig tills imorn tror jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0